Help Center

 

faq-icon-v3.png
Algemeen
Waar vind ik de Privacy Policy?
Onze Privacy Policy kun je hier terugvinden: https://www.fotobehang.com/privacy-policy
Waar kan ik mij inschrijven voor de nieuwsbrief?
Onderaan de website kan je door het invullen van je e-mailadres, jezelf inschrijven voor de nieuwsbrief. Je kan je ook aanmelden voor de nieuwsbrief tijdens het bestelproces. 
Waar kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief?
Het uitschrijven van de fotobehang.com nieuwsbrief kan via de link onderaan in de nieuwsbrief of via jouw account. Mocht dit niet lukken dan kunnen wij dit voor jouw aanpassen in jouw account.
Hebben jullie ook een showroom?
Je bent harte welkom in onze showroom. Wij kunnen het productieproces kort laten zien en het materiaal. Omdat alles exact op maat en klant specifiek is, hebben wij niet elke print hier liggen. Wel even van te voren een afspraak maken zodat wij tijd voor jou vrijmaken.
Wie is fotobehang.com en welk bedrijf zit erachter?
Wallgroup.com/be is een idee van Wallgroup B.V. en richt zich op de productie van het beste fotobehang voor de beste prijs. Onze lijnen zijn kort en we doen onze taak vol passie. De klant is nummer 1. Wallgroup B.V. is gevestigd in Zeewolde, werd opgericht in 2018 en is gespecialiseerd in de online verkoop van fotobehang.
View all
faq-icon-v3.png
Productie & Milieu
Printen en produceren jullie al het fotobehang zelf?
Wij printen en verwerken (snijden) al het fotobehang zelf. Wij produceren op hoogwaardige machines. Hier vind je meer informatie over de productie.
Wat is het proces van het afdrukken van het behang?
Wanneer een order bij ons binnenkomt, dan wordt deze opdracht doorgestuurd naar de printer. We controleren of alles goed staat en de software berekent automatisch handzame banen die gelijk verdeeld moeten worden over de muur. De order wordt in de rij met printopdrachten geplaatst en geprint op enorme rollen. De rol wordt vervolgens in de snijmachine geplaatst. Deze machine snijdt de banen tot...
Is het behang milieuvriendelijk?
  Jazeker, we printen alleen op pvc-vrij vliesbehang. Dit vliesbehang bevat geen bestanddelen welke schadelijk zijn voor het milieu. Ons vliesbehang is FSC gecertificeerd. Het vliesbehang voldoet aan de Europese standaard (B1) voor brandveiligheid en de nieuwe normering voor VOC-emissies. Verder printen wij met inkt op waterbasis wat geurloos en niet schadelijk is voor de gezondheid. Ons...
Is het behang ook geschikt voor scholen of zorginstellingen?
De GREENGUARD-certificering is een norm welke ontworpen is om materialen met een lage emissie te classificeren. Onze inkten zijn geschikt voor omgevingen waar mensen, met name kinderen en gevoelige volwassenen lange tijd doorbrengen zoals in woningen, zorginstellingen, scholen en kinderopvangen.
Waar staat FSC voor?
FSC-certificering (Forest Stewardship Council) houdt in dat ons vliesbehang op een duurzame manier wordt geproduceerd en voldoet aan duurzaam bosbeheer.
View all
faq-icon-v3.png
Tips vooraf
Hoeveel pakjes behanglijm heb ik nodig voor mijn muur?
Eén pakje vliesbehanglijm op onze website is genoeg voor 20-22 m2.
Beschadigt het behang ook als je luchtbellen weg prikt?
Een luchtbel verwijder je door een klein gaatje in het behang te prikken of te steken met een naald of met de punt van een stanleymes. Druk vervolgens de lucht uit de bel. Met een lijmspuit kan je, indien nodig, een klein beetje lijm in de bel spuiten. Met een lijmspuit beschadig je het behang minimaal. Bij behangvlakken met een egale kleur kan een gaatje iets meer opvallen dan bij bijvoorbeeld een...
Hoe kan ik het beste een grote luchtbel verwijderen?
Voorkom luchtbellen door het behang goed aan te brengen. Het voordeel van vliesbehang is dat wanneer het niet helemaal goed zit, je het makkelijk terug kan trekken (scheurt niet snel) en je dit opnieuw kan plakken. Wrijf de luchtbellen met een behangspatel naar de randen toe. Mochten er kleine luchtbellen ontstaan omdat er geen lijm achter zit gebruik dan de lijmspuit. Een luchtbel verwijder...
Hoe kan ik het behang sneller laten drogen?
Zorg ervoor dat er geen grote temperatuurschommelingen plaatsvinden tijdens het aanbrengen van behang. Behangen met warme of koude temperaturen is lastig in verband met de reactie van de omgevingstemperatuur op het vliesbehang. De ideale temperatuur in de kamer om te behangen is tussen de 18 en 25 graden. Laat het behang vervolgens 24 uur drogen.
Kan het behang ook aangebracht worden op hout/mdf?
Dit kan maar je moet de ondergrond wel schoon en vetvrij maken. Wij adviseren ook om de ondergrond nog te gronden voor je gaat behangen. Gebruik een voorstrijkmiddel en laat het een nachtje drogen. Het behang zal dan beter hechten. Houd er rekening mee dat er bij een dunne plank de kans bestaat dat deze door de lijm krom gaat trekken.
View all
faq-icon-v3.png
Materiaal
Wat zijn de voordelen van vliesbehang?
Het grootste voordeel van vliesbehang is dat het eenvoudig is aan te brengen op een muur. Je hebt hier niet veel ervaring voor nodig en met onze handleiding met tips kan het bijna niet mis gaan. In plaats van het behang in te smeren met behanglijm moet je de muur insmeren. Je hebt dus geen behangtafel nodig en ook blijven vloeren schoner dan bij papierbehang. Het scheuren van behang is bij vliesbehang...
Is het behang afwasbaar?
Je kan het behang met een licht vochtige doek afnemen als het nodig is. Wil je het behang gebruiken in een keuken of badkamer? Dan adviseren wij om het behang na te bewerken met een coating (wall finish). Met deze coating is het behang waterafstotend.Bekijk hier onze Wall Finish
Hoeveel grammen is jullie behang?
Ons vliesbehang heeft een gewicht van 180 gram per m2. Ons behang is sterk en is eenvoudig aan te brengen.
Wat maakt jullie behang brandwerend?
Ons vliesbehang voldoet aan de Europese standaard (B1) voor brandveiligheid en de nieuwe normering voor VOC-emissies. VOC is de verzamelnaam voor aanwezige stoffen in onze omgeving die gemakkelijk verdampen. Ons behang is voorzien van een coating wat brandvertragend werkt.
Printen jullie ook behang uit één stuk?
Wij printen het behang uit één stuk en hierna snijden wij het fotobehang in standaard banen van 60-80 cm. Behang in standaard banen gesneden, worden bij een bestelling boven de € 50,- gratis verstuurd.
View all
faq-icon-v3.png
Bestellen
Kunnen jullie ook met spoed produceren en leveren?
Ja, dit kunnen wij. Het hangt af van het moment van bestellen wanneer je print klaar is. Neem hiervoor contact met ons op. Spoedlevering kan, hier worden wel extra kosten voor in rekening gebracht. Ook hiervoor kan je contact opnemen.
Tot welke afmeting kan ik behang bestellen?
Wij kunnen uit 1 deel printen tot 314 cm (incl de overlap van 5 cm, de ingevulde maat is dan maximaal 304cm) en een lengte van 14500 cm. Deze print wordt vervolgens in gelijke banen verdeeld. Is de muur bijvoorbeeld 500x500 cm, dan delen wij de muur op uit twee te printen delen die onderling passend op elkaar zijn.
Is er een minimale afmeting wat ik moet bestellen?
De minimale afmeting is 50x50 cm. Bijvoorbeeld te gebruiken als sample/ voorbeeld. Kleinere maten voor samples kunnen via de mail aangevraagd worden.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Binnen een uur na bestelling kan een bestelling gewijzigd worden. Na een uur gaat de print door naar onze printers en begint de productie van jouw behang. Toch een wijziging willen doorvoeren? Neem contact op met onze klantenservice ([email protected] / .+31 (0) 85 130 46 95).
Wat is de maat van een behangbaan?
60-80 cm60-80 cm80-110 cm110-140 cmDeze baanbreedte bevelen wij standaard aan. De baanbreedte wordt berekend op basis van jouw afmeting. De banen zijn altijd gelijk.De kosten voor deze optie is een éénmalige toeslag van €7,50. De baanbreedte wordt berekend op basis van jouw afmeting. De banen zijn altijd gelijk.De kosten voor deze optie is een éénmalige toeslag van €15,-. De baanbreedte wordt berekend...
View all
faq-icon-v3.png
Ontwerp op maat
Ik heb een mooi behang gevonden, alleen wil ik hier maar een bepaald deel van hebben, kan dit?
Ja dat kan. Geef eerst je maat op. Sleep vervolgens het geselecteerde vlak naar de plek welke je geprint wilt hebben. Het behang wordt geprint zoals je dit hebt aangegeven.
Wat is de maximale afmeting waarop jullie kunnen printen?
In principe kunnen wij elke maat leveren. Vanaf 5 meter bestaat de kans dat de kwaliteit van de foto minder kan worden maar dit wordt uiteraard voor je gecontroleerd voordat wij gaan printen. Heb je een brede muur die je wilt behangen? Bekijk dan onze panorama collectie.
Ik wil hetzelfde behang op twee (of meerdere) muren, hoe geef ik dit aan?
Indien je één grote afbeelding op meerdere muren wilt hebben, kijk dan bij patronen of informeer naar onze panorama afbeeldingen. Afbeeldingen worden geschaald naar de afmeting van de muur en je zal dan verschillende groottes van de afbeelding krijgen. Dit is meestal niet de bedoeling. Vermeld duidelijk in het opmerkingenveld dat je hetzelfde behang op meerdere muren wilt met gelijke verhoudingen...
Er zit een deur/raam in mijn muur. Hoe kan ik dit het beste aangeven?
Je hoeft hiervoor niets aan te geven. Je kan het behang rondom je raam/deur wegsnijden met een scherp afbreekmes of behangschaar.
Ik zou graag mijn foto willen draaien. Kan dat?
Dit kan zeker. Je kan tijdens het bestellen bij de opmerkingen aangeven dat je het behang gedraaid wilt hebben.
View all
faq-icon-v3.png
Eigen foto
Hoe bestel ik behang met een eigen foto?
Behang met eigen foto kan u hier bestellen: https://www.1001fotobehang.com/eigen-foto/.Upload je gewenste afbeelding en vul de afmeting van de muur in. Je moet je e-mailadres invullen omdat dit gelinkt wordt aan het bestand. Zodra wij de bestelling hebben ontvangen, kunnen wij het bestand d.m.v. uw emailadres/uploadcode linken je aan order. Na het uploaden van jouw foto en het invullen van de maten...
Waar moet de kwaliteit van eigen foto op behang aan voldoen?
Upload een zo groot mogelijke foto. Foto's welke je met een mobiele telefoon hebt gemaakt zijn meestal niet scherp genoeg. Een scherpe print moet het liefst 1 pixel per millimeter bevatten. Een muur van 2,5 meter hoog en 4 meter breed moet dus minstens 2500 bij 4000 pixels zijn. Hoe hoger de resolutie, hoe scherper de print!   
Ik ben bezig met het uploaden van een eigen foto, maar hij is te groot, wat kan ik doen?
Je kan de foto per WeTransfer (https://wallgroup.wetransfer.com) sturen naar [email protected] Wij zullen dan de kwaliteit voor je controleren en mocht deze goed zijn, dan kunnen wij handmatig een order voor je aanmaken.
Mijn complete foto past niet op de afmeting, hoe zorg ik ervoor dat dit wel kan?
Op het moment dat je de maten van je muur invult op Fotobehang.com, dan krijg je een kader te zien. Dit kader is het te printen deel van de afbeelding en deze kan je verschuiven. Wat buiten het kader valt kan niet mee geprint worden. Een foto willen wij niet graag uit verhouding halen, het kader is wel te verschuiven.Als je de complete foto wilt dan kan dit alleen met witruimte naast of boven en...
Kan ik ook een tiff bestand aanleveren?
Dit is zeker mogelijk, alleen kan je op onze website enkel .jpg bestanden uploaden. Overige bestandsformaten kan je mailen naar [email protected]
View all
faq-icon-v3.png
Accessoires
Hoe gebruik ik de Wall Finish?
Ondergrond: De ondergrond moet schoon, droog, vrij van vet, was en stof zijn.   Werkinstructie: Flexxs Wall Finish voor gebruik goed mechanisch oproeren. Onverdund aanbrengen met kwast of met een 100% pluisvrije viltroller. Vermijd contact met weekmakerhoudende kunststoffen zoals afdichtingsmaterialen of profielen. Een langere inwerking van organische substanties zoals thee...
Welke accessoires worden meegeleverd?
De verpakking van Fotobehang.com bevat het volgende: Rol(len) fotobehang, genummerd; Gebruikershandleiding voor aanbrengen fotobehang. Om een voordelige prijs aan te bieden voor fotobehang leveren wij standaard geen accessoires mee. Deze kan je wel op onze website bestellen bij behang accessoires.
Welke behanglijm kan ik het beste gebruiken?
Wij verkopen online alleen Perfax Roll-on Magic behanglijm die zelf aangemaakt moet worden. Kant-en-klare lijmen zijn soms lastig te versturen en er is kans op schade en lekkage. Kant-en-klare lijmen van Perfax zijn uiteraard te halen bij bouwmarkten. Let er op dat het behanglijm voor vliesbehang moet zijn. De Magic variant heeft een roze kleur die transparant opdroogt. Hierdoor zie je precies waar...
Hebben jullie ook producten om het oude behang te verwijderen?
Om oud behang van de muren te verwijderen hebben wij diverse accessoires. Wij hebben behangafweekmiddel, power behangverwijderaar en een behangkrabber in ons assortiment om je huidige behang te verwijderen. Afweekmiddel is ideaal voor het verwijderen van oud behang. Afweekmiddel lost de lijm van oud behang op zodat het eenvoudiger te verwijderen is. Powerbehangverwijderaar is een gel voor het verwijderen...
Wat is het verschil tussen Powerbehangverwijderaar en behangafweekmiddel?
Afweekmiddel is ideaal voor het verwijderen van oud behang. Powerbehangverwijderaar is een gel voor het verwijderen van alle soorten behang. Na gebruik van deze producten de muur goed reinigen voordat nieuw behang wordt aangebracht.
View all
faq-icon-v3.png
Prijzen & Korting
Wordt er bij een outlet behang nog extra 5cm marge geleverd?
Als er nog extra marge bij het behang wordt geleverd, dan is dit zichtbaar bij de productinformatie onderaan de foto. Mocht dit niet zo zijn dan kunnen wij dit ook niet met een extra marge leveren. Ons outlet behang ligt al geprint klaar. Om deze reden kunnen wij dus geen extra marge leveren
Ik heb een outlet behang gezien, kan deze nog op maat gemaakt worden?
Helaas is dit niet mogelijk. Ons behang uit de outlet is al geprint en gesneden. Hierdoor is dit niet aan te passen.
Verkopen jullie ook behang met korting?
Hiervoor kan je een kijkje nemen bij onze outlet. Deze vind je hier terug: https://www.1001fotobehang.be/outlet-behang/
View all
faq-icon-v3.png
Betalen
Binnen welke termijn kan ik een antwoord op mijn klacht verwachten?
Wij zullen zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht met een inhoudelijke reactie komen. Wanneer je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht, dan kan je een beroep indienen bij het online geschillenorgaan van de Europese Unie via https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Wordt mijn fotobehang direct geprint als ik betaal via Klarna?
U heeft een automatische bevestiging ontvangen waarin dit inderdaad zichtbaar is. Echter staat er in de opvolgende zin dat uw bestelling bij een Klarna betaling gewoon in behandeling genomen wordt. U ontvangt de factuur met een betaallink zodra het behang is verstuurd.
Kan ik het behang ook op rekening bestellen?
Bedrijven hebben de mogelijkheid om op rekening te betalen. Hiervoor dient tijdens het bestellen een geldig kvk- en btw-nummer ingevuld te worden. Deze gegevens zullen wij controleren, waarop de bestelling door zal gaan. Mochten de gegevens niet juist zijn dan wordt er per email contact met u opgenomen.   Let er wel op dat dit invloed kan hebben op de levertijd van het behang.
Kan ik ook mijn fotobehang in termijnen betalen?
Nee, dit is niet mogelijk. Je dient eerst te betalen voordat wij een bestelling in productie nemen. Omdat wij op maat produceren, personaliseren wij het behang speciaal voor jouw muur.
Ik heb een bestelling geplaatst maar niet betaald, hoe kan ik de betaling alsnog doen?
Uw niet betaalde bestelling wordt geannuleerd. U kunt uw bestelling opnieuw invoeren en betalen.
View all
faq-icon-v3.png
Bezorgen
Hoe wordt mijn bestelling verstuurd en wat kost dit?
Binnen België versturen wij onze pakketten met PostNL. Behang in standaard banen (tot 80 cm) en bij een bestelwaarde boven de € 50,- worden gratis verzonden.  Bij een bestelling onder de € 200,- rekenen wij een standaard tarief van €7,50,- incl. btw. Op zondag kunnen wij niet leveren.  Indien je bredere banen wilt, dan komt hier tot 110 cm € 7,50 bij en van 110 cm tot 140 cm € 15,-. Pakketten...
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij gaan over tot produceren nadat je betaling is ontvangen. Op werkdagen produceren wij binnen 24 uur. Bestellingen hebben een levertijd van 1-3 werkdagen. Zodra uw order gereed is voor verzending zal je een trackingnummer van PostNL per email ontvangen. Via dit trackingnummer kan je de levering van je pakket volgen.
Wanneer wordt mijn fotobehang geleverd?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst en wij de betaling hebben ontvangen gaan wij direct over tot het produceren van het behang. Je ontvangt automatisch een bevestiging nadat wij de betaling hebben ontvangen. Let op: wij gaan over tot produceren nadat de betaling is ontvangen. Indien je met Klarna hebt betaald, dan zullen we direct overgaan tot produceren en versturen. Na het produceren gaan we...
Kan ik een aflever-/ leveringsdatum kiezen?
Tijdens het bestellen, kan je zelf een leverdatum uitkiezen. Dit is een service van PostNL. Wil je het behang snel in huis hebben, kies dan de optie ‘zo snel mogelijk’.
Wordt mijn behang standaard met lijm geleverd?
  Nee, ons behang wordt niet standaard met lijm geleverd. Behanglijm kan je wel bestellen op onze website, kijk hiervoor bij behang accessoires.
View all
faq-icon-v3.png
Klachten & Garantie
Wanneer vervalt mijn garantie?
Nadat je een product hebt ontvangen, heb je 14 dagen de tijd een product te retourneren. Je dient voorzichtig met het behang om te gaan en bij retour het behang graag terugsturen in originele verpakking indien dat redelijkerwijs mogelijk is. Nadat je lijm op het behang hebt gesmeerd of wanneer je in het behang hebt geknipt, dan vervalt je garantie op het behang en kunnen wij het niet retour nemen. ...
Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben met de afhandeling van mijn klacht?
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Ik heb een bestelling gedaan. Helaas heb ik te weinig besteld (qua hoogte/breedte). Kan ik nog een groter formaat bestellen?
Mocht je een foto hebben besteld dan is het helaas niet mogelijk om nog een aantal centimeter bij te bestellen indien het behang al geprint is. Neem voor de zekerheid zo snel mogelijk telefonisch contact op via +31 (0) 85 130 46 95, zodat we de printopdracht nog kunnen annuleren. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan zoeken we naar een passende oplossing.
Het behang wat ik heb ontvangen, is beschadigd of het is niet in orde.
1001Fotobehang.com - een website van Wallgroup B.V. - streeft naar uitstekende kwaliteit. Ons behang wordt geprint op hoogwaardig en stevig pvc-vrij vliesbehang. Wij printen met niet-geurende inkten op waterbasis. Mochten er problemen zijn met het behang dan zorgen wij voor een passende oplossing. Klanttevredenheid staat bij ons op nummer 1. Het kan zijn dat er tijdens het productieproces of tijdens...
Ik heb mijn behang ontvangen maar helaas lijkt dit niet zoals op de foto. Wat kan ik hiermee doen?
Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met het behang. Zou je een mail met foto kunnen sturen naar [email protected] Dan helpen wij je graag verder en zoeken wij naar een passende oplossing.
View all
faq-icon-v3.png
Account
Ik heb een bestelling gedaan. Helaas heb ik te weinig besteld (qua hoogte/breedte). Kan ik nog een groter formaat bestellen?
Mocht je een foto hebben besteld dan is het helaas niet mogelijk om nog een aantal centimeter bij te bestellen indien het behang al geprint is. Neem voor de zekerheid zo snel mogelijk telefonisch contact op via +31 (0) 85 130 46 95, zodat we de printopdracht nog kunnen annuleren. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan zoeken we naar een passende oplossing.
Welke accessoires kan ik bijbestellen?
Je vindt onze accessoires hier terug: https://www.fotobehang.com/accessoires/. Wij verkopen onder andere de volgende behangaccessoires:  Professionele behangaandrukker Kunststof aandrukspatel voor het gladstrijken van fotobehang. De aandrukspatel heeft 3 verschillende aandrukkanten en is goed vast te houden.Behanglijm roller Behanglijmroller speciaal voor vliesbehang. Rol de muur eenvoudig...
Hoe kan ik een account aanmaken?
Maak een account aan door op het poppetje rechtsboven te klikken. Vul je naam, adres en woonplaats gegevens in. Vul een wachtwoord in en accepteer de algemene voorwaarden. Vervolgens klik je op registeren. Het is ook mogelijk om een account aan te maken na bestellen.
Waarom moet je een account aanmaken?
Door een account aan te maken kan je het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen. Verder kan je met een account herhaalaankopen doen, je bestellingen bekijken, je gegevens wijzigen zoals je adres. Sla ook eenvoudig jouw favourite behangen op en voeg ze toe aan je wensenlijst.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan ik een nieuwe wachtwoord opvragen?
Als je je wachtwoord bent vergeten, dan kan je eenvoudig een nieuwe aanvragen door op 'Mijn account' te klikken en vervolgens mij 'Wachtwoord vergeten?' te klikken. Vul hier je e-mailadres in en klik op verstuur. Je ontvangt vervolgens automatisch een link om je wachtwoord te herstellen.   Wanneer je een product als gast hebt besteld, dan heb je geen account en geen toegang tot eerder bestelde...
View all
faq-icon-v3.png
Reviews
Kan ik ook beoordelingen en reviews van andere klanten zien?
Voor de beoordeling van onze producten maken wij gebruik van Trusted Shops. De klantenbeoordeling kan je hier bekijken en onderaan onze website.
Hoe kan ik een review schrijven?
Dit wordt vanuit Trusted Shops geregeld. 5 dagen na uw bestelling krijgt u een email met een link. Als u deze link aanklikt, komt u op onze review pagina uit waar u zelf uw ervaringen kunt delen.
View all
faq-icon-v3.png
Fotografen & designers
Kan iedereen zijn/haar foto's verkopen op jullie website?
Niet alle foto's kunnen op onze site verkocht worden. Voordat de foto's geplaatst worden, wordt wel eerst goed naar de foto's gekeken en de kwaliteit hiervan. Dit moeten uiteraard wel unieke foto's zijn en een goede toevoeging aan onze collectie.
Ik zou graag mijn foto's willen verkopen op jullie website, kan dit?
Wij breiden onze collectie graag uit met unieke foto's / illustraties van fotografen en designers. Voor meer informatie hierover kun je contact opnemen met [email protected]
View all
faq-icon-v3.png
Reseller informatie
Kan ik als bedrijf BTW-vrij bij jullie bestellen?
Dit is mogelijk wanneer je bedrijf zich buiten Nederland bevindt en er een geldig BTW-nummer is.
View all
faq-icon-v3.png
Overig
Kan ik het behang in de outlet ook op maat laten maken?
De maten van het behang in de outlet staan vast. Deze kunnen wij helaas niet op maat maken. Je vindt de afmetingen van het behang op de pagina van het behang naar keuze.
Ik krijg een melding dat mijn behang niet geprint mag worden. Waarom is dit?
Nee, wij produceren geen behang met racistische, discriminerende, aanstootgevende of pornografische beelden.
Wat is Adobe Stock?
  Adobe Stock is een service die ontwerpers en bedrijven toegang geeft tot miljoenen beheerde en royaltyvrije foto's, video's, illustraties en vectorafbeeldingen van hoge kwaliteit. Deze bestanden zijn te downloaden via een licentie.   De foto’s op onze website zijn door ons bij Adobe Stock aangeschaft.
Hebben jullie ook een plek waar ik foto’s in hoge resolutie kan vinden?
De foto's en afbeeldingen op onze website zijn geschikt om op behang te printen. Mocht er geen foto bij zitten welke naar wens is, dan kan je kijken op stock.adobe.com. De meeste foto's op deze website zijn van goede kwaliteit. De resolutie dient minimaal 3000 pixels hoog te zijn. Als je een mooie foto hebt gevonden, mail ons dan het bestandsnummer en wij zullen de licentie voor deze foto aanschaffen...
Ik heb op jullie website gekeken en kan geen behang vinden naar mijn smaak, hebben jullie ook andere foto’s?
Stuur ons een mail van voorbeelden wat je mooi vindt of omschrijf dit zo nauwkeurig mogelijk. Wij gaan dan op zoek naar een geschikte foto voor je wand en mailen je deze. Je kan ook een kijkje nemen op Adobe Stock foto's op (stock.adobe.com) en ons het gewenste nummer doorsturen.
View all